MEDICINOS PSICHOLOGĖ
SPECIALIZACIJA:
Nuotaikos sutrikimai bei nerimas, autizmo spektro sutrikimai, dėmesio bei aktyvumo problemos.
Vaikų, paauglių ir tėvų konsultavimas
Individuali ir grupinė terapija. Psichodinaminė terapija. Humanistinė terapija. Judesio elementai.
Lietuvių, anglų kalbomis
APIE
Aš niekada negalėsiu pakeisti vėjo krypties, tačiau aš visuomet galėsiu pritaikyti bures taip, kad pasiekčiau savo tikslą. (Jimmy Deanas)
Sveiki! Esu Meda Bagušinskė, licencijuota medicinos psichologė. Profesiniame kelyje vadovaujuosi atvirumu, žingeidumu, konfidencialumu, lankstumu. Esu empatiška ir ryžtinga, o klientai mane dar apibūdintų kaip šmaikščią, gudrią, supratingą, palaikančią, energingą. Mano kaip psichologės misija ir vaidmuo – būti švyturiu, apšviesti kelią, kuriuo eina klientas (-ė), tam kad jis / ji ateityje savarankiškai rastų šviesesnius kelius.
Darbas kartu
Terapija – tai gyvenimas, telpantis į siauresnę erdvę. Todėl bendraudama su klientais tikiu natūralumu ir kuriu betarpišką, kuo mažiau struktūruotą atmosferą. Taip lengviau pasiekiu kliento (-ės) pasąmonę bei jos siunčiamus signalus. Terapijoje išgyvenamos intensyvios emocijos, nesvetimos ir tylos pauzės.
Iš savo kliento (-ės) tikiuosi atvirumo, kad bus toks / tokia, koks / kokia yra, jaus tai, ką nori jausti, nes tada terapija veikia. Dirbant su vaikais / paaugliais labai svarbus tėvų vaidmuo – jei jie domėsis tuo, kas vyksta vaiko / paauglio gyvenime, sustiprins ir terapijos gydomąjį poveikį.
Gydymo procesas trunka mažiausiai vienerius metus, o neretai dvejus ar trejus, tam, kad pokytis ne tik įvyktų, bet ir išsilaikytų.
Pirmosios sesijos metu susipažįstu su klientu (-e) bei jo / jos tėvais. Skatinu juos būti aktyvius ir kuo detaliau papasakoti, kokie sunkumai paskatino kreiptis į mane. Klausau, pasitikslinu, informuoju apie bendrų konsultacijų su vaiku / paaugliu bei tėvais dažnį, nes šeimos dalyvavimas terapijos procese taip pat svarbus.
Vėlesnėse sesijose su vaiku / paaugliu gvildename jo / jos įvardintus sunkumus, neramumus. Susitinkame kas savaitę, o su tėvais – kas mėnesį, kad aptartume, kaip vaikui / paaugliui sekasi už kabineto ribų. Žinoma, gyvenime būna visokių posūkių, tad galima ir rečiau.
Baigus terapiją natūralu patirti atsiskyrimo jausmą, liūdesį. Juk terapijos metu gyvename gyvenimą – susipažįstame, prisijaukiname vienas kitą, tačiau ateina laikas atsisveikinti ir leistis į kitų / kitokių santykių kelionę.
Kodėl terapija?
Žmogus, norintis pradėti lankyti terapiją, dažnai bijo nežinomybės – kaip psichologas priims jo jausmus, ar jis galės atlaikyti temas, kurios aktualios klientui (-ei). Taip pat bijoma, kad psichologas papasakos išgirstą informaciją tėvams, savo draugams, pažįstamiems. Būsimą klientą (-ę) norėčiau padrąsinti ir palinkėti būti savimi bei prisiminti, kad šiame kelyje yra ne vienas (-a) – esu tam, kad padėčiau atsiskleisti.
Mus gyvus daro išgyvenamos emocijos. Jūs nusipelnėte galimybės priimti gyvenimą kaip kartais stipriau, kartais silpniau banguojančią, bet svarbiausia – gyvą jūrą. Išmokti priimti save galima lankant psichoterapiją.
DARBO POBŪDIS
Specializuojuosi vaikų, paauglių ir tėvų palaikymo per individualią ar grupinę terapiją srityje. Galiu padėti patiriant nuotaikos sutrikimus bei nerimą, turint autizmo spektro sutrikimų, dėmesio bei aktyvumo problemų.
Remiuosi psichodinamine psichoterapijos kryptimi, kurios tikslas – skatinti kliento jausmų atpažinimą, išraišką bei rasti jų ištakas. Šią terapijos kryptį papildau humanistinės psichoterapijos bei judesio elementais.
Mano terapijos stilius orientuotas į ėjimą paskui klientą (-ę), o kai jis / ji pasimeta kelyje, tampu vedle, grąžinančia į kelią. Tiek su vaikais, tiek su paaugliais aktyviai naudoju dialogo metodą, nes tai efektyviausias būdas išreikšti save bei išjausti, kas neišjausta.
Dirbdama su mažesniais klientais dialogo metodą derinu su žaidimo bei judesio terapijos elementais, nes jaunesniame amžiuje veiklos metodas išsivystęs geriau nei žodinė raiška. Esminis dalykas, kurį praktikuoju konsultuodama, – būti ryšyje su klientu (-e), ne tik klausytis, bet ir girdėti, o išgirdus sureaguoti.
Terapinėje praktikoje domiuosi obsesiniu-kompulsiniu sutrikimu ar su juo susijusiais bruožais, dėmesio bei aktyvumo sunkumais, lyties identiteto vystymosi dinamika.
PATIRTYS
- 2010 m. Vytauto Didžiojo universitete (VDU) baigiau psichologijos bakalaurą,
- o 2012 m. – sveikatos psichologijos magistrą.
- Nuo 2021 m. Vilniaus universitete (VU) tęsiu vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos studijas.
- Darbo patirtį kaupiu nuo 2010 metų. Psichologe dirbau UAB „B. Braun Avitum“ dializės klinikose Šiauliuose, Kauno „Paparčio“ pradinėje mokykloje, UAB „Teleklinika“;
- medicinos psichologe LSMUL Kauno klinikų Neuroreabilitacijos skyriuje;
- medicinos psichologe-psichodiagnostike LSMUL Kauno klinikų Psichiatrijos klinikos vaikų / paauglių bei suaugusiųjų sektoriuose.
- Privačiai konsultuoju nuo 2014 metų.
- Taip pat kelerius metus vedžiau psichologinių mokymų ciklą gidams apie savęs bei grupės valdymą ekskursijų metu.
- Esu Lietuvos psichologų sąjungos bei Lietuvos vaikų / paauglių psichiatrų draugijos narė, lektorė.
Skatinu pradėti vidinį pokytį, kviečiu rezervuoti konsultacijos laiką. Susisiekime.
Registracija internetu
Detalesnė informacija: info@romuvosklinika.lt arba telefonu: +370 644 22448